11 Şubat 2011 Cuma

Home Ofis Kendi İşinizi Yapmak,Ek Gelir Yerine Yüksek Kazançlar Elde Etmek

Çoğu zaman şu cümleleri duyuyorum,okuyorum,izliyorum:

''Yarın Pazartesi,yine işbaşı ''
''O kadar çalışıyorum fakat X beni görmüyor ''
''Bu kadar zam,çok az,yaptığım işe göre ''
''Ne yapsam X'in gözüne giremiyorum''
''Terfiyi hakketmiştim,fakat A'yi terfi ettirdiler''
''Yeni başlayan yöneticimle anlaşamıyorum,beni anlamıyor''
''Hergün işe erken gelirim,bugün 10 dakika geciktim diye kıyamet koptu''
''Amirim sanki açiğimi ariyor,açığımı bulup beni tazminatsiz işten çıkarmak istiyor''

gibi uzayip gidebilecek binlerce sikayet,memnuniyetsizlik duyariz çoğu zaman maasli işlerde.

Gerçekten işini seven ve bulunduğu iş yerinde huzurlu ,mutlu olarak çalışan insan sayısı çok azdır,çoğu zaman bir zorunluluk veya beklenti durumu ,işimize devam ettirir bizi

Ayaklar çoğu zaman işe giderken geri geri sürülür ,işyerine isteksizce girilir,klavyenin tuşlarına isteksizce basilir veya gelen telefona isteksizce bakilir.

Yaklaşik 8 yil once çalıştığım Global Şirket'te yetkin bir Eğitim Uzmani ,bize yöneticilik egitimi vermeye geldi.Gerçekten bilgili bir bayandi fakat ben ondan kendi dağarcigima sadece tek bir kelimeyi aktarabildim,çünkü geri kalanlari ondan daha iyi biliyordum.

''EĞER BİR İŞE GİDERKEN ,AYAKLARINIZ SİZİ GERİYE ÇEKİYORSA ''O İŞİ BIRAKIN,NE SİZE NE ŞİRKETE FAYDASI OLMAZ''

Bu cumle benim icin hayatimin dönüm noktasi oldu,isin güzel tarafi okudugum bölüm ile ilgili işimi yapiyordum,bilgi ve deneyimlerim ile ilgili iş yapiyordum ve iyi bir gelir elde ediyordum fakat özgür çalışma isteği benim bu işte mutlu olmami engelliyordu.

Çok kisa bir düşünme gününden sonra,Şirket ile yollarimi ayirdim ve O tarihten şu ana kadar Home Ofis Çalışıyorum.

Kendi işini yapmak,home ofis çalışmak binlerce zorluğu ile birlikte,insana çok ciddi bir bir hareket serbestisi ve beraberinde profesyonel bakış açısına sahipseniz çok ciddi isleri getiriyor.

Herkese kendi uzmanlik alaninda home ofis iş yapabilme firsatini yakalama yolunda başarılar diliyorum.

Saygilarimla,

Mehmet Ali Bilen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder